NU mă mai satur de alintul privirii tale…

7 gânduri despre &8222;&8221;

  1. nimeni...(unul oarecare) zice:

    Hm…scrii interesant, uneori dificil…și asta probabil îți trădează vârsta-i jovială…
    Ești pe un făgaș bun…să te ajute Dumnezeu să fii recunoscută nu doar de niște „nimeni”…
    Cât mă privește pe mine…chiar mi-ar plăcea să te cunosc, iar când ne-ar permite timpul (liber, poate) să mai vorbim…măcar pe mess 🙂

    • Îți mulțumesc pentru părere și pentru urare.
      Aș fi încîntată.
      Nu există termenul „nimeni” ( cel puțin în viața mea),atîta timp cît sufletul și inima dictează acțiunile și drumul, devenim o PERSONALITATE.

  2. nimeni...(unul oarecare) zice:

    Ai dreptate…iar Sfânta Scriptură abundă în astfel de iedei…(pt D-zeu contează fiecare…)
    Dar cum rămâne cu acel dialog care să nu fie expus pt oricine…?
    Din păcate nu pot lăsa nicio adresă de mess or skype aici…însă (sincer sunt) mi-ar face o deosebită plăcere să discut cu tine…îmi place cum gândești!
    Tu ce spui…?

Lasă un răspuns

