adevăruri

  • nu-mi place să port ochelari de soare;
  • nu-mi place cum sună cuvintele în rusă;
  • sînt litere care-mi plac și care nu;
  • nu am un cîntec preferat;
  • îmi plac filmele franceze;
  • nu știu limba franceză;
  • am un papagal de 8 ani;
  • îmi place ploaia de vară;
  • luna viitoare e ziua mea de naștere ; ) ;
  • sunt mofturoasă;
  • și indecisă ;
  • ascult jurnalFM;
  • nu am mulți prieteni;
  • îmi plac macii roșii ;
  • n-am făcut demult poze cu mine
41 de gânduri despre &8222;adevăruri&8221;

  1. îmi place adevărul, mereu adevărul care de obicei e dur 😉
    și dacă vorbim de adevăruri scrise de tine- și eu sunt al naibii de indecisă(shame) și uneori mofturoasă, dar cu cât înaintez în vârstă cantitatea de mofturi scade surprinzător 😀
    de ce nu îți place limba rusă? 🙂
    nici eu nu am mulți prieteni, deși mi-aș dori, urăsc singurătatea! am fff mulți cunoscuți, sunt mereu înconjurată de oameni, unii mai diferiți și mai capricioși decât alții.
    îți plac macii roșii, eu ador culoarea roșie 🙂
    „n-am făcut demult poze cu mine”- me too 😀

    • Decît să fie o minciună care are să mă roadă toată viața pe dinăuntru, prefer adevărul.
      Eheeee. Să ajung la 20 de ani și să nu fiu eu mofturoasă?)) NU știu Nu știiu)
      Nu-mi place rusa , pentru că se aude dur, nu chiar frumos ( sau nu chiar pe gustul meu) , prefer limbile ceva mai „moi”. Sau, probabil, pentru că e invadată Moldova de rusisme folosite aiurea.
      Cîte coincidențe : )
      :*

    • Aw, dacă e să fiu foarte sinceră, atunci ar trebui să spun că și rusismele și „englezismele” ;D . Nu știu, eu îmi iubesc limba, însă poporul e atît de infectat de acestea, încît uită de comoara pe care o dețin.

      • Lusio zice:

        Esti rea.. il lasi sa moara virgin 😦

        Macar sa-i dai atentie des, ca daca sta mult timp singur si cam nebagat in seama, nu se va simti bine.

        • Dacă nu prea îi dădeam atenție, demult mă părăsea ( probabil) tfu tfu. Știi, pe ei dacă nu îi îngrijești corect trăiesc foarte puțin. Cît despre virginitate, nu are nimic, îi aduc poate o prietenă pe împrumut într-o seară)))

      • Lusio zice:

        😆

        Nu stiu daca merge cu pt o seara.. caci si perusii parca trag spre ceva monogamie, cum mai fac si cei mari si daca vei introduce o femela s-ar putea sa prinda mare drag de ea/el si uite asa, dupa iti va fi greu s-o/sa-l scoti. Nu inteleg de ce nu vrei sa iei ca sa faci pereche ca nu’s scumpi totusi, fatza de alte rase.

        Am avut si eu perusi si cam asa e.. trebuie ingrijiti serios si foarte corect, altfel stau departe de media lor de viata care se duce chiar spre 10-13 ani.

        Papagalii mai mari s-ar parea ca’s mai rezistenti.

        • Știi, o să mă gîndesc la ce mi-ai spus. Însă strigă și egoista din mine cîte ceva și mă tem să nu fiu geloasă pe *fata* care-i voi aduce)))
          Iar dacă serios, știu că nu-s scumpi perușii, mai ales femelele, și pentru binele lui voi hotărî ceva cît mai curînd. Merci de sfaturi 😉 Ar fi oke să-ți lași și tu link-ul să-ți răsfoiesc și eu paginile blogului un pic 😉

      • Lusio zice:

        N-am blog, dar daca-mi voi face, trec pe aici si te anunt :mrgreen:

        Mi-a placut aia cu geloasa:))))

        Ce culoare are perusul tau mascul ? O poza se poate ?

        Am inceput si eu ca tine cu un perus.. dar cu timpul am realizat ca i-ar fi mai bine cu o gagica:)) mai ales ca eu uneori eram plecat cam mult de acasa iar o partenera a fost numa buna pt el. Sper totusi sa-l ai imblanzit deja, ca daca nu, iti va fi mai greu s-o faci, caci se va lua dupa gagica’sa gen stat in banca ei.

        Recomand totusi sa nu iei alta total diferita ci cat de cat apropiata de penajul actualului. Din pacate va trebui sa ai un oarecare noroc si ochi format in alegere, caci exista riscul sa nu se placa.. dar daca l-ai luat de mic si partenera va fi la fel, el fiind si „virginel” SUNT SANSE mari sa „sara” pe ea 😆

        Daca vrei sa fie aman2 dragalasi cu tine si alte cele.. cauta mai bine o femela care nu para foarte timida sau agresiva. Va fi greu dar asta e, pacat ca nu’s langa tine cand vei lua caci te-as ajuta mult. Eu am stat la fostii mei perusi si vreo 2 ore pana sa ma hotarasc:)) Dar la ultima mea serie de perusi din fericire m-am imprietenit c-un crescator.. care mi-a bagat masculul intr-o voliera si dupa ce-am vazut ca se tot da la una si se are bine cu ea, i-am luat pe aman2 acasa.

        • Într-adevăr trebuie să fim foarte atenți cînd alegem partenerii) ( ca și la oameni , de altfel 😆 ). Știu că se pot și omorî dacă nu se plac. E groaznic. Neapărăt vom merge într-o zi la o fotosesie)) că cele care le am sunt vechi deja. E verde și are și nilte mărgeluțe frumoase la gît) E grăsuț și alintat). Neapărat voi fi foarte atentă în alegerea prietenuței lui. El e foarte vorbitor și amabil, cu asta sper să nu aibă probleme. Una gravă ar putea fi dacă mai poate să țină pasul uneia tinerele)))) 😆

      • Lusio zice:

        Ai umor BuBuleatza 😆

        Ok, sa vii cu poze.. si mai ales si cu noua lui gagica, daca ii vei lua 🙂

        Da.. se mai pot si omori, da tu de unde stii atatea ? Te-ai pus pe studiat ?))

      • Lusio zice:

        😆 😆

        Da, se gasesc o gramada de informatii pe internet. Detin si eu pesti exotici si am aflat multe de pe net.. si uite asa cand mai trec pe la magazin deja pot contrazice vanzatorii care ma mint la greu doar ca sa le cumpar cate ceva:)) Cand faci achizitii cel mai bine e sa pleci deja informat.

        Esti amuzanta BuBuleatza:)) O sa te mai vizitez 🙂

        • da da. Vînzătorii ăștia numai de dragul vînzării încep să-ți alcătuiască acolo, pe loc niște pvești… aw, mamă dragă) ! Iar cînd le zici cîte ceva din adevăr rămîn perplex)
          Cu plăcere te mai aștept în vizită 😉

      • Lusio zice:

        Eu am renuntat sa-i mai tot intreb sau sa-i contrazic. Vin de multe ori deja super informat iar daca intreb cate ceva (desi de multe ori ma cam abtin, decat aleg, dau banii si plec), intreb chestii mai seci, unde ia-ti tinut inainte, cam ce varsta are, prostii de genul etc.

        Uneori cumparatorii poate vor sa fie mintiti. Imi spunea un amic ca a fost intr-o zi la pet shop si de acolo o femeie a luat niste pesti SI-UN BOL si baiatul i-a zis ca pestii nu trebuie tinuti in bol ca nu se vor simti bine si vor muri mai repede ca acolo nu le poti crea conditiile necesare.. si uite asa aia a inceput sa ii raspunda urat si sa-i zica „ce vrei ma ? vrei sa-mi moara pestii ? Imi urezi de rau ? Lasa-ma naiba in pace”. Saracu, de atunci a zis ca n-o sa se mai bage niciodata 😆 O sa-si vada de cumparaturile lui si dupa pleaca din petshop..

        Si totusi e pacat, ca uite asa vin multi nestiutori ce devin killari de pets, fara a asigura acasa TOT CE TREBUIE si cum trebuie.

        Nu zic ca eu am fost mai breaz.. cand mi-am luat prima oara pesti, unii dadeau colt si dupa 2 saptamani :)) Iar in 3 apa era destul de tulbure, DAR cu timpul am citit, m-am informat, am invatat si acum am pesti chiar si cu vechime de 5 ani.. iar apa se mentine limpede si curata luni gramada la rand.

        • Păi da …. că ei ( vînzătorii ) se cred tare deștepți. Nu zic, poate și sunt unii, care într-adevăr trăiesc doar datorită peștișorilor, papagalilor, pisicuțelor… , însă alții, să fim realiști – doar la bani se gîndesc.
          Eu al doilea papagal cînd l-am cumpărat nu am avut răbdare și chiar din neștiință l-am lăsat să zboare după cîteva zile. El, fiind foarte micuț, s-a lovit cînd zbura și a murit sărmănelul. Aw, cît am mai plîns. treptat, însă, am învățat, m-am informat cum corect să îngrijesc papagalii.

      • Lusio zice:

        Ohh.. ce inceput urat ai avut 😦

        Sper ca stii si cat de important e sa aiba mancare aproape permanent. Daca-i lasi o zi fara mancare s-ar putea ca in a 2-a sa-i gasesti lesinati 😆

        Nu-i ca la pestii mei cand ii poti lasa fara mancare chiar si 5 zile :mrgreen:

        • Evidenttttt, într-un timp, din cauza faptului că mînca foarte mult, a început să se îngrașe))) Îți imaginezi un papagal obez?)) Da da. M-a apucat o frică. Tu ai peștișori, da?

  2. ador ploaia de vara…sunt si eu mofturoasa si deseori indecisa…am si eu papagal de aproape 8 ani…:)..mai aveam unul dar in octombrie a „decedat”..xD…

  3. Lusio zice:

    Am gasit niste papagali frumosi, care se pare ca ar detine ce-mi place mie: Afectuosi/blanzi + TACUTI 😆

    Nu-mi plac papagalii galagiosi. Am avut perusi si mi-au facut capul calendar:))

    Acum sa-i prezint:
    http://www.latifa.ro/pasari/papagali/specii/barraband-papagalii-superbi

    http://www.latifa.ro/pasari/papagali/ingrijire/papagalul-barraband-polytelis-swainsonii

    „Ca pasari de companie, papagalii Barraband sunt cautati pentru frumusetea si inteligenta lor, dar si pentru blandetea si caracterul lor placut. Ei sunt papagali mai putin zgomotosi decat alte specii, vocea si trilurile lor fiind melodioase si placute.”

    Manca’i’ar tata 😎 Si nu-n tigaie))) e doar la figurat.

    • Aw, ce-s de frumoși și colorați!
      Familia se gîndește deja serios( datorită propunerii mele ;D ) la „dăruirea” unei prietene papagalului meu) , însă tare îi va deranja gălăgia))
      Cînd îi va face scene de gelozie (EA) că el mă pupă pe mine)), ce ne facem?)
      P.S. Cum să nu-i mănînci, dacă-s așa drăgălași ?

      • Lusio zice:

        Pai stai.. fiind singur e tacut acum ?:)) Ori cu 1 ori cu 2 tot vor ciripi zic eu..

        Nu stiu daca exista la ei gelozia:))) si asta pe oameni.

        PS: Asa e;))

        • OMG ! Chiar că-s „foarte” ieftini)) Dar, se merită .
          Nu e tare liniștit el la mine), însă atunci cînd merge vorba că privesc un film,vorbesc la telefon, sau dorm) mă înțelege și-mi intră-n situație)) Nu știu, parcă mă înțelege atît de bine, încît uneori , dacă-ar putea vorbi ca oamenii, ar fi cel mai bun sfătuitor)

Lasă un răspuns

