A ta

Dăruiește-mi răsărituri  somnoroase;

Întrerupe-mă la mijlocul frazei cu „te iubesc”-ul pe buze;

Fă-mi coroniță din romanițe;

Bucură-mă cu plimbări în toiul nopții, pe jos, savurînd lumina lunii ;

Îmbrățișează-mă  pentru a mă proteja;

Vorbește-mi cînd  inima  mea refuză să  scoată un cuvînt;

Citește-mi fragmente din cărți în voce tare ;

Pune-mi flori la urechiușe;

pentru că mă știi a ta și eu te știu al meu.

11 gânduri despre &8222;A ta&8221;

  1. Lusio zice:

    Asta mi-a cam amintit de:

    Cum sa impresionezi o femeie:
    – Fa-i complimente,alint-o,iubeste-o,consoleaz-o,protejeaz-o,ia cina cu ea,fa-i cadouri,ascult-o,respect-o,sprijin-o,du-te la capatul pamantului pt ea….
    Cum sa impresionezi un barbat:
    – Vino goala…cu o bere..

    :mrgreen:

Lasă un răspuns

