Cea mai …

Am afirmat fără a sta  o clipă să mă gîndesc că e cea mai bună prietenă a mea. Tu spui că e cel mai bun soț. Ea spune că bea cea mai tare ceafea. Iar vecinul tău spune că a mers la cel mai frumos concert. Însă, dacă am sta și ne-am gîndi, există oare un cel /cea mai … ? Idealizăm totul pentru a ne simți mai confortabil  sau pentru a fugi de o presupusă singurătate determinată tot de o tindere continuă spre perfecțiune. Și tocmai a început să plouă, iar ființa-mi  dorește cu tot dinadinsul să strige că e cea mai curată ploaie din ultimul timp. Nu, nu pentru că  are o altă formulă chimică, ci doar pentru că mi-a luminat cugetul. Deci, tot noi suntem cei care căutăm un refugiu pînă și în cuvinte. Sau o explicație.

 

 

4 gânduri despre &8222;Cea mai …&8221;

Lasă un răspuns

