when i need you …

Cînd am nevoie de tine… închid ochii și brațele tale puternice stau ca un colac de salvare în jurul corpului. Știi senzația aia cînd te scufunzi,  te scufunzi , te scufunzi și  BRUSC (!) vine scăparea ? Nedumerită parcă încep să pipăi mîinele, merg spre piept unde inima zvîcnește nebună,  ușor-ușor ajung la față și îmi dau seama că trăsăturile îmi sunt perfect cunoscute. Atunci , aw, abia atunci realizez că am cu ce-mi bucura și încînta dorințele mele de „stîrnire ” a fluturașilor .

7 gânduri despre &8222;when i need you …&8221;

  1. a fi om..deocamdata inseamna sa simtim. Iar cel mai intalnit sentiment este cu siguranta cel al iubirii. Daca nu am mai sti cum „arata” sentimentul acesta..nu vreau sa imi inchipui cum are sa mai fie viata de pamantean.

Lasă un răspuns

