să te văd, să te simt…

Dragul meu, E.

Vara trece foarte repede, iar căldura îmi este un tovarăș bun al acestei vacanțe. Verdele din juru-mi pare mai intes cu fiecare secundă. Ce-i drept,  norii ( ăia care prind diverse forme ca niște hoțomani) sugrumă cu cea mai mare nerușinare  azurul cerului. Cum îmi petrec vara? Mmmm. Cu ATB, răceală, ceaiuri, cărți și bucurîndu-mă de seninul ce mă-ncănjoară privind pe geam. Da, ies foarte rar, așa … fără nici un motiv. Am învățat multe lucruri în acest scurt interval de timp. Pot să mă mîndresc cu reușita mea în culinărie), cu  nopțile nedormite în  care-ți făceau loc printre răcoarea blîndă concluzii al naibii de necesare.  Da, duc dorul unui hamac încăpător, duc dorul  stelelor ,  a ciocolatei fierbinți, a gustului dulce-amărui al fricii împletite cu dragoste… 4 săptămîni ce-nseamnă 28 de zile , 672 de ore și 40320 secunde. Spun START și-mi umplu sufletul cu muuuuuuuultă liniște și muuult  NOI.

P:S. Mi-e dor de culoarea ochilor tăi care-mi dă atîta putere și dorință de tot ce-nseamnă viață.

                                                                                                                                                                                               Pentru totdeauna, a ta EU.
 
 
8 gânduri despre &8222;să te văd, să te simt…&8221;

  1. nabiyafly zice:

    mă îmbolnăveşti cu dragoste…… te iubesc pentru posturile acestea dulci, romantice, vagi şi totodată pline de înţeles :*

  2. Se cunoaste ca esti una dintre cele/cei ce cunosc cu adevarat frumosul sau care incearca sa construiasca frumosul chiar si in momente mai grele. Viata trebuie traita in frumusete. Te felicit draga mea!

Lasă un răspuns

