In the arms of the angel

21.12 și e… ( verific la telefon)  9 august (  dejaaaaaaaaa?!!!!! )

Îmi alint urechiușele cu 30STM și cu picăturile grele care cad pe praful obositor.

Cum e să ai deplină încredere în cineva ? Să i te destăinui în fiecare oră din zi sau din noapte? Să plîngi sau să rîzi ca disperata? Nu îți este frică (,) că … la un moment dat ai putea fi trădat? Mmmm, maybe, maybe  e vorba de caracterul meu aiurit care cere în fiecare zi emoții, dezlegări de mister și refuză în totalitate să trăiască la maximum simplitatea, ba nu RUTINA. Cum mă văd peste ceva ani ? 5-10 ? Huh. Știi, cititorule ( în cazul în care exiști ), mi-e greu să-mi imaginez. Da, nu zic, vreau, vreau cu toată ființa mea să simt fiori pe piele , să nu dorm nopțile pentru a savura   clipele superbe ale întunericului,  nu, nu e vorba de întunericul ăla în care te pierzi cînd ți-e greu , cînd nu mai știi ce-i cu tine, ci întunericul care îți oferă acea posibilitate de a simți cu sufletul culorile atît de intense ale fiecărei clipe de scurgere în  infinit (?)  . O voce lăuntrică îți/îmi spune că totul are un înțeles,em, nu știu, așe este? Suntem trecători sau trece ceva prin noi? Suntem noi ce care observăm înmugurirea, înverzirea, uscarea și în final căderea frunzelor sau ele sunt cele care văd cum se usucă omul?  Mmm. M-am abătut. Nu măi, nuuuu, nu aștept o minune. Sunt total convinsă că eu sunt cea care trebuie să adulmece  mirosul ei. Da . Ea este pe-aici pe undeva . O aștept cu toată ființa mea. Și … și sunt pregătită.

21,23 și e tot 9 august.

8 gânduri despre &8222;In the arms of the angel&8221;

  1. Stii? Cred ca uneori nu mai este nevoie sa te gandesti daca faci sau nu faci bine anumite lucruri. Cred ca stim de la sine ceea ce merita sa fie facut. Nu cred ca simturile ne inseala..

Lasă un răspuns

