Um!

Eu îmi iubesc viața pentru că găsesc  zilnic mii de motive.

Eu îmi iubesc viața cu fiecare celulă

  • pentru că îmi încînt privirea cu lanuri de floarea soarelui;

  • pentru că am o casă unde să revin mereu, să mă refugiez de tot, unde mă simt bine;

  • pentru că vorbesc cu mine zilnic și mă-nțeleg, și strig la mine, și mă critic, și mă „ridic în slăvi”;

  • pentru că țin în mîini cărți bune;

  • pentru că în luciul ochilor copilașilor îmi văd  viitorul;

  • pentru că nu-ncetez să sper;

  • pentru că sunt optimistă;

  • pentru că (încă) sunt în căutarea unui cîntec/oraș/mîncare/ preferat(ă);

  • pentru că îmi iubesc și țara în care trăiesc;

  • pentru că (ciudat) pentru mine, mă trezesc în fiecare dimineață și nu lenesc pînă la o oră tîrzie;

  • pentru că îmi place să trăiesc fără a face planuri;

  • pentru că sper cu toată ființa mea că există minuni;

  • PENTRU CĂ IUBESC ! IUBESC VIAȚA !

9 gânduri despre &8222;Um!&8221;

  1. „pentru că îmi place să trăiesc fără a face planuri”- mă bucur că îți reușește 😉 eu încă nu prea pot…
    e nice postul, trebuie să iubim viața, iar tu ești bravo că o iubești :*

Lasă un răspuns

