Favoriți și/sau Preferați

Am primit o leașă de la Diana, pe care țin neapărat să o fac, deoarece va fi ca un fel de provocare pentru mine însumi)

1. Revista preferată. Argumentaţi.

Em. O revistă preferată nu am. Dar  am ziar(e) preferat(e) : cel raional, Jurnal de Chișinău și Adevărul.

2. Culoarea preferată.

Roșu

3. Serialul preferat.

Lost

4. Emisiunea preferată.

Em. Ca  și Diana, prefer și eu America’s next top model.  Cu toate că aici lista ar putea fi mai lunguță. Aș mai putea adăuga  emisiunile de divertisment de la JurnalTV.

5. Cartea preferată.

„Elevul Dima dintr-a șaptea” de Mihail Drumeș.

6. Cîntecul preferat.

Fiecare cîntec ascultat  „ la timpul lui” îmi este preferat. Atunci cînd sunt demoralizată complet  preferat îmi este unul, iar cînd zbor de fericire –altul.

7. Filmul preferat.

A walk to remember (?)

Dear John(?)

Amelie

Love me if you dare

Pf. mi-e greu să zic dacă am un favorit.

8. Blogul preferat.

Ha)

Am în blogroll niște omuleți superbi cu bloguri superbe. Nu cred că pot alege unul.

9. Cîntăreţul preferat.

E aceeași chestie ca și cîntecul )

10. Ţara preferată.

Moldova, eu chiar te iubesc !

Leapșa merge la cine vrea !

 

 

 

3 gânduri despre &8222;Favoriți și/sau Preferați&8221;

  1. Imi plac astefel de posturi, ajunci sa cunosti mai bine bloggerul..
    Anyway, ma bucur ca esti o buna patriota, si tinind cont ca preferi rosul tre` sa fii o persoana destul de puternica si ambitioasa..
    Mult succes 🙂

Lasă un răspuns

