Simți?

 

Eu mai am o singură  dorință.

Vreau să văd viața dincolo de tot ce mă-nconjoară acum. Asta nicidecum nu-nseamnă că vreau să mă dezic de ce am în acest moment. Nu, nici într-un caz. Vreau  o noapte cu lună plină petrecută pe pervazul încăpător ce  ne va servi drept martor al unei iubiri gingașe, fără  rugină și gol. Să fie un mijloc de toamnă și s-avem lîngă noi  pahare cu vin alb, plapumă călduroasă și muuulte vise. Nu ne-ar trebui cuvinte cînd avem așa comoară, cînd ne avem unul pe altul, cînd fiecare atingere a ta înseamnă  o nouă încercare de  percepere a perfectului, cînd gustu-ți moale rămîne pe buzele mele încă muuult timp, cînd  îmi săruți cu atîta blîndețe palmele-mi ce te cunosc doar pe tine. Vreau să-mi citești din  cartea inimii cu vocea aia de bărbat ce știe a-mi alina sufletul strigînd de regăsire. Să mă fac comodă în tricoul tău alb și să-mi zîmbești ștrengărește afirmînd că-mi stă perfect. Să plutim pe aripi de dor, de pasiune și integrare într-o nouă lumină–fără fisuri gri…

Nu e nevoie de cuvinte…

How many times…

7 gânduri despre &8222;Simți?&8221;

Lasă un răspuns

