Toamna noastră

Mulțumesc pentru că de fiecare dată cînd citesc un mesaj de la tine chicotesc copilăresc și  îmi sare inima din piept.

Știi de fiecare dată să-mi colorezi zilele, chiar atunci cînd mă simt ceeeel mai aiurea și-s cu moralul la pămînt îmi „stîrnești” pofta de viață.

Eu-s pretențioasă, și alintată și egoistă uneori și tu știi cel mai bine ca toate aceste defecte să le transformi ușor-ușro în calități.

A trecut deja jumătate de toamnă. A  fost foarte cald și blînd cu mine septembrie și m-am bucurat de fiecare secundă de fericire, dragoste, prietenie…

Am învățat să  a p r e c i e z.Nu contează ce. Oameni, gesturi, timp…

Am învățat să învăț.

5 gânduri despre &8222;Toamna noastră&8221;

Lasă un răspuns

