De la C.

Am o poftă nebună de tot ce-nseamnă nou : senzații noi, oameni noi, gust nou, miros nou, nou , nou , nou…

E deja decembrie și nu ninge. Uite nu ninge și gata. Și nu e mare brînză. Mi-e bine și așa. Mi-e bine cînd soarele-mi gîdelă năsucul și cînd simt (încă!) dragostea unei ierni blînde.

Începînd de la acea inimă mică ,adăpostită-n  trupu-mi firav …  totul duce un dor  infinit și nesecat ( dacă vrei ) de lucruri bizare ( aparent) , dar care să mă „trimită” pe tărîmuri ultra-interesante.

Cum am mai spus ( sau nu?), aștept în tot acest timp să-mi mîngîi sufletul, haină realitate !

Tot eu, tot de-aici.

4 gânduri despre &8222;De la C.&8221;

  1. zsilvia zice:

    eu vreu multa multaaaaaaaaaaa zapada..))
    si nu astepta actioneaza..cauta senzatii noi..persoane noi..
    si poate magia sarbatorilor va face minuni

Lasă un răspuns

