Totalizări

De fiecare dată cînd se apropie un oarecare final, sunt  (practic) obligată (moral) să fac anumite concluzii. Nu, nu vreau să mă gîndesc la ce-am realizat anul acesta. Unica și cea mai importantă a mea dorință e să-mi dea din ochi cineva acolo sus și lumina să-mi transmită putere spre gînduri frumoase. Vreau  ca acest nou an să-mi aducă multă multă putere. Putere pentru a lua decizii corecte ( nu știu dacă am recunoscut  vreodată  chestia asta, însă am o fobie în ce ține luarea deciziilor). Putere de a   nu  dezamăgi așteptările subconștientului meu.Vreau cu toată ființa mea ca viitorul să-mi surîdă cu idei noi, colorate, diverse și să văd frumosul în tot ce mă-nconjoară.

P.S. Asta nu-nseamnă  că a vorbit egoista din mine, doar că … pentru mulțumiri nu-mi trebuie o foaie albă (virtuală).

 

Nu, încă nu-mi iau rămas-bun de la 2011.

 

 

2 gânduri despre &8222;Totalizări&8221;

Lasă un răspuns

