Despre plăceri.

Eu sunt ferm convinsă că fiecare lucrușor, dezamăgire, omuleț, întîmplare, cîntec, carte ,…., ne sunt „oferite” pentru a învăța ceva. Dacă eu, de Revelion  am fost cel mai nefericit om din lume și-am plîns, și-am vrut să adorm mai repede, asta-nseamnă că aceasta nu-i sărbătoarea mea. Da. Fiecare din noi trebuie s-avem o sărbătoare a noastră. Una în care să aiurim ( la propriu) de fericire. Una în care să facem lucruri trăsnite pe care mai apoi să le povestim copiilor/nepoților. Și să nu ne fie rușine că noi ( vai, TU–femeia aia de afaceri famous și mereu mega-controlată, sau tu – profesorul de fizică de la universitatea X). Nu, măi. Indiferent din ce clasă socială faci parte, indiferent de funcția pe care o îndeplinești într-o  oarecare instituție, trebuie să nu uiți de faptul că ești om. Pentru ce să-ți mai alegi drumul ăla în viață în care n-o să ai două minuțele libere în plus  pentru a reuși să și cînți în duș, sau pentru a mînca jeleuri uitîndu-te la desene animate, sau pentru a dansa în fața oglinzii folosind uscătorul de păr ca microfon… ? Nimiiiic în lume n-o să te facă la fel de fericit (indiferent de cîți bani ai avea sau cît de roșu ți-ai vopsi părul) decît cîteva momente de plăceri adevărate. Plăceri pe care le alegem NOI n viață.

4 gânduri despre &8222;Despre plăceri.&8221;

Lasă un răspuns

