parcurgere

De fapt, cu toții știm ce este viața, cum să o trăim corect, ce să facem ca să  cunoaștem prosperare, succes , rezultate frumoase în tot ceea ce facem. Trebuie doar să deschidem un pic mai tare „ochii”. NU trebuie  să fii orb ca să nu vezi ce te înconjoară.  Să nu mai vorbesc  de a auzi. Avem un rol bine determinat. NU întîmplător  te-ai născut în RM sau în State, într-o maternitate fițoasă sau într-o cocioabă la o margine de sat uitat. Da, e adevărat că suntem stăpîni pe ceea ce facem, dar tind să cred că, atunci cînd simți că explodezi de fericire, sau ( de ce nu?) din contră, te prăbușești de durere, strigi cu fața la cer la Dumnezeul tău.   Prioritar pentru noi ar trebui să fie acea fracțiune de secundă  de dimineață, cînd deschidem ochii, lenoși și  neînțelegînd „ de ce  iarăși  eu? de ce iar să merg la școala aia gri/ serviciul unde șeful e iarăși nervos ?”. Dar dacă privim prin prisma faptului că mai avem parte de încă o zi ? Îți imaginezi, mă , 24 de ore ?! e wow. 

E primăvară și se face simțită pe pielea mea. Eram obosită de iarnă, dar a trecut mai repede decît m-am așteptat ( parcă). De fapt, toate zilele trec repede (deja). NU mai știu noțiunea timpului.  Parcă e ok și parcă nu.

Mereu Eu,

mereu Aceeiași,

ducîndu-ți dorul.

Un gând despre &8222;parcurgere&8221;

  1. nabiyafly zice:

    intr-adevar daca am privi putin din unghiul alaturat celui care criticam, poate nu am fi atit de moracanosi, si citisem undeva ca de fapt parca fiecare zi e o rutina, dar cind te uiti in urma ta totul se schimba si trece atit de repede… so feel the moment 🙂

Lasă un răspuns

