People change, memories don’t

Făcînd ordine prin lucruri demult uitate, am găsit un trecut frumos, colorat și plin de viață. Da, eu mereu am obișnuit să păstrez fiecare cutiuță, hîrtiuță, caiețel de notițe,deci … tot ce însemna viața mea ( la momentul dat ).  Mi-au răscolit sufletul acele mesaje scrise pe foițe micuțe și  de la care miroase parcă a frică ( copilărească) să nu ne vadă profesorul că vorbim ( scriindu-ne).  Jurăminte, scuze, chestii…

Sau acele felicitări de 8 martie sau Valentine’s Day dăruite de băieți. Vaiii. Mă  ia un zimbet grozav. Scrisul ăla caraghios parcă și strigă-n gura mare emoția unor pici de 8 ani, care și-au găsit timp, voință și tandrețe ( totuși e un gest frumos) ca să-mi ofere ceva ca să-mi aducă zîmbetul pe buze.

Da. S-a spulberat totul parcă nici n-a fost.

Oricum, privind în urmă, am ce vedea și nu are cum să-și facă loc vre-un regret că nu mi-am trăit anii copilăriei.

 

Amintirile tale unde sunt păstrate? 

3 gânduri despre &8222;People change, memories don’t&8221;

  1. Ai fost o norocoasa! Ai amintiri frumoase. Eu n-am primit nici un fel de felicitare cat timp fusesem la scoala.. Nici nu am amintiri prea placute de la scoala, amintiri placute am doar cand eram copila frageda si libera! Nu am putut face multe lucruri, sper insa sa le recuperez treptat!

  2. nabiyafly zice:

    si eu am o astfel de cutiua a amintirlor, este plina cu de toate, mici cadouri, felicitari fitzuici si scrisorele de la scoala, caietelul cu secrete din timpul liceului, mici amintiri foarte placute care reprezinta comoara mea )))))

Lasă un răspuns

