Sunt în stare

Oricît de multă apă n-ar curge-n rîurile planetei, intensitatea soarelui rămîne a fi aceeași. Fiecare personalitate știe să  facă trimitere la frumosul ce-l înconjoară . Astfel, amintirea unui eveniment  fericit sau mai puțin, se vrea așezată  pe-un raft al inimii. Zilnic vedem o groază de fețe. Unele ascund o istorie interesantă, altele nu prea… Ne gîndim noi vreodată cît de luminoasă arată fața noastră? Cît de multă culoare transmitem trecătorilor : oameni și ei -simpli.

Infinitatea de gînduri uneori nu-mi permite să  fiu prezentă la nivel de  conștiință pe acest tărîm. Obișnuiesc să visez obsesiv la viitor. Uneori mi-e mult prea frică de această ceață ce mă așteaptă. Vreau ca într-una din nopți, să mi se-arate ca unui prost că voi fi okay ( sau nu ).  De fapt, nu mai știu dacă mi-aș trăi cu aceeași intensitate  viața, dacă aș mai tinde să obțin acele x-uri de care (zic eu) am nevoie.  Sunt o mulțime de semne de întrebare care  mă transformă treptat într-un om al viitorului. Mi-e frică de eșec. Nu c-aș fi avut doar urcușuri pînă acum, însă vreau să mă cred în stare în a-mi îndeplini acele doleanțe. Simple. Banale. Caracteristice doar mie. Sau întregii lumi. Cert este că vreau să iubesc viața, să nu uit că indiferent de orice se întîmplă o să găsesc putere în mine să lupt, să sper și să mai vreau să bifez în acel plan al vieții orice linie.

3 gânduri despre &8222;Sunt în stare&8221;

  1. teama de esec? adica de viata, pentru ca viata in sine este un mare esec, prin tot ceea ce ramane nefacut sau ceea ce facem prea putin din ceea ce ne place… hai sa privim lucrurile ca pe ceva ce poate fi facut, nu cu teama ca nu vom da gres. 🙂

    • Nu sunt de acord că viața ar fi un eșec. Sunt optimistă în tot ceea ce fac, însă uneori, stînd la un început de drum, pun la îndoială faptul că îmi va reuși. Sunt ambițioasă. Încerc să realizez tot ceea ce-mi propun. Însă, pînă la urmă… e tipic omenește să ne mai fie frică uneori.

  2. Eu consider ca nu e atåt de bine se ne gåndim la un viitor mai îndepãrtat, pentru cã s-ar putea sã rãmånem dezamãgiti la un moment dat. Eu asa cred, pt ca mi-sa întåmplat. Cel mai bine e sa ne facem planuri pentru o saptamana sau cel mult cateva luni.
    P.S. Bine ai revenit! 🙂

Lasă un răspuns

