V.

Probabil e momentul în care majoritatea din noi tragem o linie groasă și conchidem ce am reușit și ce nu timp de un an academic.  Auhh.  Nu-mi vine să cred că este iarăși un sfîrșit, care dă punct de start unui nou început. Deci, a fost un an plin, unul cu evenimente plăcute sau mai puțin. Am reușit să acumulez rezultate frumoase, să mă pot mîndri de mine și, nu în ultimul rînd, omuleții dragi mie să fie mîndri de mine. Desigur că, oriunde este loc de mai bine, dar astea sunt detalii). Vreau să am mai multă energie. Să pot sorbi din evenimentele frumoase ( poate prea puține , uneori) ce au loc în republică ( chiar). Vreau să nu las capul jos dacă nu mi-a reușit din prima anumite lucruri. Vreau să pot păstra vii toate amintirile ce-mi colorează trecutul. Vreau să   mă bucur de răsărituri, apusuri somnoroase. Vreau să gust din frumosul acestei veri. Vreau să nu dorm nopțile savurînd un cer înstelat, în răcoarea  unei îmbrățișări.  Vreau să privesc pentru ceva timp lumea cu alți ochi. Da, conștientizez că e ultima mea vacanță plină-plinuță de 3 luni și asta mă motivează să nu mai lenevesc în pat pînă la orele prînzului și să  încerc să îmi încînt suflețelul cu toată splendoarea vieții.

Sunt tînără, cu 18 ani proaspeți, cu muuultă dorință și inspirație și asta-mi deschide un drum lassarg și luminos spre  o vacață nebun de interesantă.

3 gânduri despre &8222;V.&8221;

  1. Te mai felicit încă odată pentru frumoasa vârstă şi îti doresc sa fii foarte fericită.

    Ai luat vacanţă? 3 luni de vacanţă?!
    P.S.: Hai că mai este un pic şi toate dorinţele tale se vor îndeplini! 🙂

      • Foarte frumooos! Eu mai am şi luna asta, dar o sa fie bine!

        Vacanţă plăcuuutăăă şi să ai muuultă inspiraţie să ne încânţi cu articolele tale! :* Chiar mi-e foarte dor de articolele tale văratice! 🙂

Lasă un răspuns

