dificil

Am momente cînd vreau să mă evapor de-a dreptul … să strig, să încetez să lupt, să rup totul în calea mea, să nu mai vreau nimic.

Știi, e suportabilă situația pînă în momentul în care sunt iarăși în brațele tale, sorbim împreună toată frumusețea lumii și, ca o palmă peste noi, totul dispare. E chinuitoare, ucigătoare ( dacă vrei ) această situație, mă stoarce de putere fizică și morală. Exact din momentul ăla încetez să lupt. E ca starea aia de leșin, cînd te simți doar prăbușindu-te și ceva greu cade, cade , cade….

E o nevoie inexplicabilă.

Te-ai infiltrat nebunește în sîngele-mi și  mă porți pe tărîmuri ciudat de plăcute.

Într-o bună zi, ne vom salva. Ne vom salva de-acastă lume distrugătoare.

09 iunie

Un gând despre &8222;dificil&8221;

Lasă un răspuns

