Dream on

Uneori am pur și simplu nevoie să deconectez aparatul de radio, TV-ul, calculatorul și telefoanele. Să închid ușa bine-bine și să închid ochii – evadînd. Să simt  zbuciumul chinuitor al unor valuri demult uitate. Să-mi „încarc”  sufletul cu tăcerea demult așteptate. Să șterg imaginea de pe retină a unor oameni  ce nu mai semnifică demult ceva în viața mea. Vreau să știu să spun NU dispoziției proaste. În momentul în care  numărul prietenilor adevărați este demult la zero, cînd  conversațiile tămăduitoare sunt în minus, cînd sufletul  lăcrimează  fără a-ți explica motivul, atunci am nevoie de o noapte tîrzie, care să mă-ncînte cu răcoarea și luna dădătoare de sete de viață, de un bloc cît mai înalt a cărui acoperiș adăpostește o priveliște uimitoare și de siguranță. Siguranță că  e de vină doar pragul spre zilele critice.

#Moment în care îți vine să zbieri de dorință a unei veri ucigător de nebune.

 

2 gânduri despre &8222;Dream on&8221;

  1. nabiyafly zice:

    cu totii trecem prin aceasta perioada, important e sa nu e blocam pentru prea mult timp in ea, liniste, ginduri, reflecta si dupa aia deschide usa, priveste zorii si simte mirosul unei veri noi…

  2. Eu nu vreau sa inchid usa in asa momente, da sa fug, depaaarte de tot. De obicei iau primul autobuz care ma duce in alt colt al orasului, am senzatia ca dupa un timp o sa iau si primul avion. =)

Lasă un răspuns

