Fiori

M-am reîndrăgostit de el în sălbăticia unei nopți de vară. Mirosea ucigător de cunoscut și proaspăt, îndemnîndu-mă să văd universul ca un punct nesemnificativ.  Sorbea încet-încet din viața-mi, redîndu-i acel zbucium lăuntric, excentric dar nebun de plăcut.  Brațele-i puternice erau ca un colac de salvare pentru un suflet ce a uitat demult ce-nseamnă emoții, determinîndu-mă să fiu mai sigură. Mai sigură în ziua de mîine, în propriile capacități, în profundul răsăritului. Parfumu-mi a rămas imprignat în acel maiou  mult prea larg pentru trupu-mi firav, lăsîndu-l să mă viseze în diminețile răcoroase în care nu-l voi alinta c-un zîmbet caraghios de dulce.

2 gânduri despre &8222;Fiori&8221;

Lasă un răspuns

