frică

„Moartea nu se află la polul opus al vieții, ci face parte din ea.”

 

Dintotdeauna mi-a fost greu să vorbesc despre moarte. Să o iau ca atare – ca fiind ceva normal din viața noastră. Poate sunt de vină unele  „evenimente” cu care m-am confruntat și  au lăsat o amprentă profundă în sufletul meu. Poate. Mereu mă spăl cu minuțiozitate de acest subiect pentru a-mi  dovedi chiar mie că vreau să simt viul din jurul meu. Pentru a fi sigură că acesta nu mă va părăsi niciodată.

 

 

4 gânduri despre &8222;frică&8221;

  1. Yesterday☮ zice:

    Eu chiar am o adevarata fobie fata de moarte, mi-e greu sa cred ca peste 50 de ani sau 100 de ani eu nu voi mai …. Nici nu m-ai spun de cei dragi.Mie nu-mi place moarte, nu o recunosc ca un eveniment din viata, mai mult o privesc ca un blestem.

Lasă un răspuns

