de vis

Da, mult timp nu mi-am mai „așternut” gîndurile. N-am părăsit această lume, nu m-am lăsat de scris, pur și simplu, se petrece ceva grozav aici, în  suflețelul meu. Mai mult de atît, am trăit momente  i n e f a b i l e.  Și cînd utilizez cuvîntul ăsta, așa este.  Am vizitat orașe mai mult sau mai puțin frumoase ( prin izul lor sovietic ), dar a fost nou și necunoscut pentru mine, iar asta m-a intrigat să savurez fiecare metru de drum parcurs. Am savurat gustul ploii și dimineața nicicînd nu a fost mai frumoasă ( dimineața, în cazul dat e ora 06.13 ).  Am trăit ceva extraordinar.

21-22 sept. 2012

5 gânduri despre &8222;de vis&8221;

  1. Sunt singură de aproape, nici nu ştiu exact, cam un an şi ceva,cred.Nu ar fi vorba că mă simt uitată de lume, dar nici eu nu mă rup să cunosc lumea.Şi nici nu găsesc pretexte mereu pentru a ieşi şi a cunoaşte pe cineva.Nu vreau statutul ăsta “de a avea pe cineva doar de dragul”.Nu-mi place să caut, îmi place să întîlnesc din întîmplare, îmi place să fie totul din pură întîmplare şi fără intenţii pregîndite. Noaptea trecută am visat, să spunem aşa nişte “sentimente din trecut”.Şi mi-a plăcut enorm, pentru că mi-a amintit de o persoană foarte importantă şi mi s-a acutizat lipsa de el.

    • Uneori nici nu ne dăm seama cît de multe ne lipsesc unele persoane.
      Decît să fii cu cineva doar pentru statut, mai bine saluți singurătatea cu demnitate. E o prostie să te lași pradă „tendințelor” de a avea partener doar pentru a împărtăși lumii un mesaj întreg.
      Totul se întîmplă la momentul potrivit…

Lasă un răspuns

