vîrf de munte

Se aude cum picură robinetul de la baie și cum ceasul din camera de alături face tic-tic.E atît de enervant.  Oricum îl las pe Ben Ivory  să-mi cînte ceva pe fundal. În capul  meu se învîrt ca într-un cerc o groază de lucruri : cum să mă-mbrac mîine, ce carte să urmeze după aceasta ( au mai rămas  necitite doar cîteva pagini), ce cîntec s-ascult în continuare pentru a nu lăsa să mă inunde total astenia, de unde să-mi procur  niște lalele sau nu, nu ! , mai bine ar fi să găsesc un loc de unde aș putea să le culeg ( florile se culeg, sau…? ) , cum să găsesc un kg de  optimism, ce ceai să beau dimineață.

Mă, e greu.

Am găsit  un nume perfect pentru pisica mea. O va chema Biju. Și  nu contează că în viitorul apropiat nu o voi avea. Și dacă va fi motan, tot Biju îl va chema. E un nume frumos.

Am dureri de cap.

Merg să citesc.

21 octombrie, duminică

10 gânduri despre &8222;vîrf de munte&8221;

  1. Eeeeeiii… , să fim serioşi… Biju nu e nume pentru un cotoi care se respectă… E ca şi cum l-ai castra şi l-ai efeminiza de mic. Pe-al meu îl cheamă Stalin. Ştii cât de mândru e ? Simţi tirania şi despotismul în atitudine. Pe când Biju… Pfuuu… 🙂

Lasă un răspuns

