trecător (?)

Am un suflet  mototolit de timp. E un nod gigantic , care-mi determină fiori nebuni și se ridică ușor-ușor la gît și nu mă lasă s inspir aer proaspăt pentru a-mi curăța nebunia care se petrece la nivelul creierului.

Ascult muzică rusească și e de rău- mă trimite înapoi  spre un trecut bolnăvicios.

Cred că  acele „3 ceasuri rele” de care ne tot vorbește Nata în fiecare zi de marți și-au făcut loc și în seara mea „perfectă” pentru meditații.

Prostii.

Azi sunt furioasă.

Azi sunt dezamăgită în oameni.

Lasă un răspuns

