I’ll wait.

Sufletele noastre? O galaxie imperturbabilă, cu nuanțe complicate de termeni total diferiți de timp și spațiu. Corpurile noastre? -arzînde.

Mi-e un dor nebun. Un  dor pe care nu-l pot defini. Un dor care nu cunoaște explicația nici în cele mai sofisticate cuvinte sau acțiuni.

Sunt în plină iarnă, iar mie mi-e poftă de mirosul de tei. Să-mi aducă cineva  un borcan  plin cu miros de tei.

În întunericul unei nopți de vară, cu geamul deschis pentru a ne lăsa învăluiți de această mireasmă, să ne  culcăm pe podeaua rece din camera ta și să depănăm dorințe în tăcere.

Să mă săruți gingaș, iar brațele tale să-mi cuprindă mijlocul și să mergem. Să mergem în ritmuri nebune pentru a cunoaște nebunia.

 

2 gânduri despre &8222;I’ll wait.&8221;

Lasă un răspuns

