Găsește-mă

Am momente cînd îmi este spintecat sufletul în mii de firicele de praf. E ca și cum te lovești cu degetele de perete. Sau ca și cum te trezești la ora 12:35 cu dureri acute de oase. Sau ca acea durere cînd stai culcată doar pe partea dreaptă ( că, na, îți păzești inima ).

Mi-e dor de mirosul de tei, de gingășia lalelelor, de culoarea liliacului și de acea imagine a castanilor în floare.

Prea s-a instalat comod  cenușiul ăsta ce vrea să ne inunde complet.

Prea am uitat noi frumusețea soarelui. Să deschizi ochii dimineața surîzînd pentru că îți gîdilă nasul acea lumină dădătoare de speranță.

Eu am nevoie să fiu motivată pentru a păși spre mîine.

Eu chiar n-am cum depăși iarna fără de ajutorul tău.

Întinde-mi brațul spre salvarea mea.

Oferă buzelor mele acel roșu  pofticios.

Oferă-te…

Lasă un răspuns

