Decizii, evenimente

Nu că aș duce lipsă de evenimente în viața mea, dar în momentul în care vreau să „aștern” pentru amintire ceva, nu găsesc cuvintele, semnele de punctuație sau literele potrivite.

Am trecut peste tot ceea ce-nseamnă „examene de maturitate”, bal în care te simți prințesă, admitere și… ăm sunt în așteptare.

Am cele mai diverse emoții, de la plîns pînă la rîs isteric, de la indiferență pînă la întocmire a listelor.  Este și o doză oarecum măricică de frică, fricădenuștiuce. E normal pînă în momentul în care nu deviază în paranoism.

Am înțeles că există ieșire din orice situație și dacă e să faci totul la timpul lui, reușești (în viață).

Azi sunt prea patetică. De fapt, sunt în ultima perioadă.

 

 

10.08.2013 sperînd că am făcut alegerea corectă

Lasă un răspuns

